Search

טראמפ: לא מאמין שישראל ריגלה בוושינגטון - News1 מחלקה ראשונה

טראמפ: לא מאמין שישראל ריגלה בוושינגטון - News1 מחלקה ראשונה

איתמר לוין
איתמר לוין

צדדים שעושים פחות או יותר מה שבא להם, גורמים לשופטת אפרת בוסני להבהיר שאצלה זה לא יעבוד. תוך הפגנת בקיאות מרשימה, היא דורשת תשובות לשאלות העיקריות ומבהירה שמי שלא יציית להנחיותיה -...

טובה ספרא
טובה ספרא

ערב הבחירות השניות השנה, וברקע המתיחות הביטחונית המתמשכת, מה אומרים הכוכבים על הקשיים עימם יתמודד ראש הממשלה הבא נתניהו, על ההתפרקות הצפויה של כחול לבן ועל התוצאות לימינה, למחנה הד...

לפי חוק יחסי ממון [צילום: יעקב כהן, פלאש 90]
עו"ד דניאל פרידנברג, עו"ד אוהד הופמן

מי שיטרח לקרוא את "פסק דין הבוגדת 2" של בית הדין הרבני הגדול, יגלה שאין כל מקום להתנפלות על הדיינים. הם יישמו כהלכה את עקרונות המשפט האזרחי, והגיעו לתוצאה שהיא גם צודקת וגם הוגנת

יואב יצחק
גרסטל. בוררת [צילום: פלאש 90]

בוררת ומגשרת

הילה גרסטל. ילידת 13.6.1955, ישראל. נשואה לראובן ולהם שני ילדים.

ב-1973 סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון עירוני בהרצליה. בשנים 1975-1973 שירתה בצה

איתן ששינסקי [צילום: פלאש 90]

כלכלן

איתן ששינסקי (נולד: 29 ביוני 1937), כלכלן ואיש אקדמיה ישראלי.

תום שגב [צילום: AP]

סופר, עיתונאי

תום שגב (נולד: 1 במרץ 1945), עיתונאי, פובליציסט והיסטוריון ישראלי.

טראמפ: לא מאמין שישראל ריגלה בוושינגטון
"תסתכלו על הגולן, על ההכרה בירושלים" [צילום: איוון ווצ'י/AP]

הנשיא האמריקני התייחס לדיווח בפוליטיקו שלפיו ישראל השתילה מתקני האזנה סמוך לבית הלבן "הכל אפשרי, אבל אני מתקשה להאמין שזה נכון. יחסי עם ישראל מצוינים"

▪  ▪  ▪

הנשיא האמריקני, דונלד טראמפ, התייחס (יום ו', 13.9.19) לדיווח אודות האזנות ישראליות שבוצעו לכאורה סמוך לבית הלבן והצהיר כי הוא לא מאמין לדיווח.

"אני לא מאמין שישראל מרגלת אחרי ארצות הברית. הכל אפשרי, אבל אני מתקשה להאמין שזה נכון", אמר לעיתונאים בוושינגטון. טראמפ הוסיף כי יחסיו עם ישראל מצוינים. "תסתכלו על רמת הגולן, על ההכרה בירושלים כבירה, אפילו על מה שקורה באירן", אמר.

אתמול דווח באתר פוליטיקו מפי שלושה מקורות בממשל האמריקני כי בשנתיים האחרונות נחקר חשד שלפיו מתקני האזנה ומעקב סלולריים שהושתלו בסביבות הבית הלבן הוצבו במקום על-ידי ישראל. זאת, לצורך ריגול אחרי הנשיא האמריקני וחברי הצוות הקרוב אליו.

בישראל הכחישו את הדיווח. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי מדובר בשקר מוחלט. "קיימת התחייבות רבת שנים והנחייה גורפת של ממשלת ישראל שלא לעסוק בפעילות מודיעינית בארה"ב. ההנחייה הזו מיושמת באופן מוחלט ללא יוצא מן הכלל", נמסר מסביבת ראש הממשלה.

תאריך:  13/09/2019   |   עודכן:  13/09/2019
איציק וולף
טראמפ: לא מאמין שישראל ריגלה בוושינגטון

לקראת הישורת האחרונה גוברים הסיכויים כי רשימת נעם תכריז (יום ו', 14.9.19) על הסרת התמודדותה לכנסת. המפלגה החדשה התאמצה רבות כדי להיכנס לכנסת, אולם ל-News1 נודע כי מחקר עומק שערכה (13.9.19) מעלה כי היא רחוקה מאוד מלעבור את אחוז החסימה, ולכן מתוך אחריות שלא לבזבז קולות למפלגות הדתיות הקיימות - ימינה, יהדות התורה וש"ס - תסיר את התמודדותה. עם זאת, ייתכן שינוי של הרגע האחרון, לנוכח לחצים להתמודד גם במחיר הפסד. ההכרעה הסופית צפויה להתקבל בשעות הקרובות, כנראה לפני כניסת השבת.

יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, נזף (יום ה', 12.9.19) בדובר הליכוד. במהלך דיון בנושא בזיון החלטת הוועדה מצד ראש הממשלה, פנה מלצר ליונתן אוריך ואמר לו כי הוא אולי מיומן בנושאים תקשורתיים, אך לא בנושאים משפטיים, וכי הציוץ בטוויטר כמו גם האמירה לשופט במהלך הדיון כי התגעגע אליו אינה מקובלת ואינה הדדית.

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט העביר הערב (יום ה', 12.9.19) את חוות דעתו לקראת ישיבת הממשלה שנקבעה ליום א' הקרוב, ותעסוק בהצעה להקים ישוב חדש במועצה האזורית בקעת הירדן - מבואות יריחו.

חברת ההפקות קודה תקשורת מאשימה את משטרת ישראל בהתנערות מאחריות אנשיה ובהפצת טענות מופרכות אודות אחריות קודה הפקות לפרסום צילום מפוברק של שתילת כלי נשק בביתו של תושב עיסאוויה, במסגרת הדוקו-ריאליטי 'מחוז ירושלים'.

עו"ד אילנית לנדסמן יוגב, שותפה ומנהלת תחום שוק ההון וניירות ערך במשרד עורכי הדין הרצוג, פוקס נאמן, נחקרה באזהרה ברשות ניירות ערך במסגרת חקירת הדיווחים המטעים של קרן הגשמה.

עידן יוסף
עידן יוסף
עידן יוסף

Let's block ads! (Why?)



2019-09-13 05:30:46Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMGh0dHBzOi8vbmV3czEuY28uaWwvQXJjaGl2ZS8wMDEtRC00MTc4NzMtMDAuaHRtbNIBAA?oc=5
52781584369196

Bagikan Berita Ini

0 Response to "טראמפ: לא מאמין שישראל ריגלה בוושינגטון - News1 מחלקה ראשונה"

Post a Comment

Powered by Blogger.