Search

גדעון סער: "אני אוכל להרכיב ממשלה ולאחד את המדינה" - מעריב

גדעון סער: "אני אוכל להרכיב ממשלה ולאחד את המדינה" - מעריב

ח"כ גדעון סער קורא לקיים בחירות פנימיות בליכוד. "אני אוכל להרכיב ממשלה ולאחד את העם והפוליטיקה". סער אמר היום (חמישי) בוועידת הדיפלומטים השנתית ה-8 של "ג'רוזלם פוסט" שנערכת במלון וולדורף אסטוריה ירושלים כי "יש לקבוע לוח זמנים לקיום פריימריז. אנחנו מפלגה דמוקרטית, אנחנו לא 'יש עתיד' שמבטלת בחירות פנימיות".

עוד ציין סער: "בליכוד לא היו פריימריז כבר שנים רבות. אם הולכים לבחירות שלישיות, זה לא יהיה הגיוני שראש הממשלה יצליח להרכיב ממשלה אחרי הבחירות הקודמות".

בתוך כך, גורמים בליכוד טענו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מפעיל לחצים על יו"ר מרכז המפלגה, ח"כ חיים כץ, על מנת לבטל את הבחירות המקדימות לראשות המפלגה. מקורבי נתניהו מדברים עם חברי כנסת בעניין במטרה לגייס את תמיכתם בנושא.
ח"כ יואב קיש (ליכוד) טען כי הוא אינו רואה מצב בו לא יהיו פריימריז לראשות המפלגה, זאת למרות רצון ראש הממשלה לבטלם. "לראשות המפלגה אני לא רואה מצב שלא יהיו פריימריז. אנחנו מפלגה דמוקרטית ויש אנשים שרוצים להתמודד. אנחנו נחכה לפריימריז ואספר אז במי אני תומך", אמר קיש בראיון לגל"צ.

Let's block ads! (Why?)



2019-11-21 11:05:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiNWh0dHBzOi8vd3d3Lm1hYXJpdi5jby5pbC9uZXdzL3BvbGl0aWNzL0FydGljbGUtNzMwODQ40gE3aHR0cHM6Ly9tLm1hYXJpdi5jby5pbC9hbXAvbmV3cy9wb2xpdGljcy9BcnRpY2xlLTczMDg0OA?oc=5
52781687515972

Bagikan Berita Ini

0 Response to "גדעון סער: "אני אוכל להרכיב ממשלה ולאחד את המדינה" - מעריב"

Post a Comment

Powered by Blogger.