Search

"אוכל להרכיב ממשלה ולאחד את המדינה" - ישראל היום

"אוכל להרכיב ממשלה ולאחד את המדינה" - ישראל היום

הרוחות בליכוד ממשיכות לסעור סביב שאלת הפריימריז לראשות המפלגה. ח"כ גדעון סער דיבר היום (חמישי) בוועידת "ג'רוזלם פוסט" שמתקיימת בירושלים על הצורך לקיים בחירות פנימיות בליכוד. 

"אני אוכל להרכיב ממשלה ולאחד את המדינה והפוליטיקה", אמר סער, "יש לקבוע לוח זמנים לקיום פריימריז. אנחנו מפלגה דמוקרטית, אנחנו לא 'יש עתיד' שמבטלת בחירות פנימיות. בליכוד לא היו פריימריז כבר שנים רבות. אם הולכים לבחירות שלישיות, זה לא יהיה הגיוני שראש הממשלה יצליח לזכות דווקא הפעם".

צילום: עמי שמיר

שר החוץ, ישראל כץ, דיבר גם הוא בוועידה‬: "הגיעה העת שהעולם כולו, בהנהגת ארצות הברית, יאיים באופן צבאי אפקטיבי על המשטר האיראני אם זה יתעקש להמשיך בתוכנית הגרעינית שלו". השר כץ הוסיף כי "הסנקציות האמריקניות על איראן חשובות ויעילות, יש להמשיך במדיניות הלחץ המקסימלי. ההפגנות שאנו רואים בימים אלה בעיראק, לבנון וגם באיראן הן עדות לכך שהלחץ הזה עובד". השר כץ הודה לכוחות הביטחון הישראליים על התקיפה נגד מטרות איראניות בסוריה. "תמיד ידענו להגן על גבולותינו, וכך נמשיך לנהוג גם בעתיד".

שר החוץ הוסיף כי הממשל בוושינגטון, ביחד עם ירושלים, עובדים על הסדרי אי-לוחמה בין ישראל למדינות הערביות במפרץ. הוא חשף כי במסגרת תוכנית השלום של הנשיא טראמפ תיבנה מסילת רכבת שתחבר בין המפרץ הפרסי, דרך ירדן ועד לחופי הים התיכון בחיפה.

Let's block ads! (Why?)



2019-11-21 11:50:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzA5MTI50gEA?oc=5
52781681686940

Bagikan Berita Ini

0 Response to ""אוכל להרכיב ממשלה ולאחד את המדינה" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.