Search

עומר בר לב: החיבור עם מרצ עשוי להסתיים קרוב ל-6 מנדטים - ערוץ 20

עומר בר לב: החיבור עם מרצ עשוי להסתיים קרוב ל-6 מנדטים - ערוץ 20

בר לב הסביר מדוע למרות הסכנה שבכחול לבן ישתו את המנדטים של 2 מפלגות השמאל הוא עדיין תומך בחיבור

מרצ בדרך לאיחוד עם מפלגת העבודה – גשר: ח״כ עמר בר-לב (העבודה-גשר) הודיע הערב שהוא תומך בהקמת גוש טכני בין העבודה-גשר ומרצ.
בדברים שאמר הערב בערוץ 12 חבר הכנסת עמר בר-לב מסיעת העבודה-גשר, הוא הודיע, "אני תומך בהקמת גוש טכני בין מפלגת העבודה-גשר ומרצ לקראת הבחירות הקרובות". ההחלטה לא הייתה קלה לאור החשש שלי, שעדיין קיים, שהחיבור עם מרצ יסתיים קרוב יותר ל-6 מנדטים מאשר ל-11 שיש לנו ביחד עתה ושכחול-לבן "לא תספור" אותנו אחרי הבחירות הבאות – בדיוק כפי שלא ספרה אותנו עד כה – ועלולה אפילו להקים ממשלת ימין עם ליברמן, בנט והליכוד (עם או בלי נתניהו). מצד שני, קיימת הסכנה כמובן שמרצ לא תעבור את אחוז החסימה ושהאחריות לכך תופל עלינו״.

לדברי ח״כ בר-לב, ״הרוח בקרב מצביעי מפלגת העבודה שבחרו בנו עד כה, אותה בחנתי בימים האחרונים גם במספר קבוצות מיקוד בקרב מגזר ותיק של בוחרי העבודה, קוראת לחיבור טכני עם מרצ. לכן בכדי לא ליפול לאותו משפט מפורסם הנאמר לא פעם על גנרלים בצבא המתכוננים למלחמה הבאה בשיטות אותן ישמו בקודמת, המאבק הוא כרגע על עמדותיו החברתיות והמדיניות של השמאל הישראלי ולכן חשוב, למרות חששותי, שנהיה ביחד 11 מנדטים ויותר״.

בר-לב סיכם, ״למצביעי המחנה הציוני לשעבר, אלו שעזבו אותנו והצביעו כחול-לבן, אני אומר, בואו נודה על האמת, כי המאבק הפעם איננו על המפלגה הגדולה כי אם על הגוש ולכן הוא אידאולוגי מול כחול-לבן – חזרו הביתה״.

אלדר ממן

:עוד באותו נושא

Let's block ads! (Why?)



2020-01-11 17:26:35Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi2gFodHRwczovL3d3dy4yMGlsLmNvLmlsLyVENyVBMiVENyU5NSVENyU5RSVENyVBOC0lRDclOTElRDclQTgtJUQ3JTlDJUQ3JTkxLSVENyU5NCVENyU5NyVENyU5OSVENyU5MSVENyU5NSVENyVBOC0lRDclQTIlRDclOUQtJUQ3JTlFJUQ3JUE4JUQ3JUE2LSVENyVBMiVENyVBOSVENyU5NSVENyU5OS0lRDclOUMlRDclOTQlRDclQTElRDclQUElRDclOTklRDclOTklRDclOUQtJUQ3JUE3L9IBAA?oc=5
52781762945043

Bagikan Berita Ini

0 Response to "עומר בר לב: החיבור עם מרצ עשוי להסתיים קרוב ל-6 מנדטים - ערוץ 20"

Post a Comment

Powered by Blogger.