Search

אשקלון: גננת התמוטטה ומתה לעיני הילדים - ישראל היום

אשקלון: גננת התמוטטה ומתה לעיני הילדים - ישראל היום

הבוקר (רביעי) נפטרה גננת צעירה בת 29 , בגן ילדים ברחוב הבוסתן בשכונת ברנע באשקלון. ככל הנראה היא נפטרה מדום לב. בשעות הבוקר התקבלו במד"א דיווחים על אישה (גננת ממלאת מקום) שככל הנראה קיבלה דום לב במהלך יום העבודה עם הילדים בגן. על פי הדיווח, היא התמוטטה בעת ששהתה עם הילדים. מהעדויות שנמסרו לאנשי מד"א שהגיעו לגן, במהלך העבודה השוטפת, הגננת קיבלה סחרחורת, ובתוך שניות היא התמוטטה על הריצפה.

אחת הסייעות בגן, שהבחינה בגננת המתמוטטת, החלה לבצע בה החייאה, במקביל להזעקת צוותי  רפואה, כונני וצוותי מד"א. לאחר שהצוות הרפואי של מד"א הגיע למקום, במשך למעלה מ-40 דקות בוצעו בגננת ניסיונות החייאה, שלא צלחו, והם נאלצו לקבוע את מותה.

מיד לאחר האירוע, הוצאה הודעה לכל ההורים שילדיהם לומדים בגן, ונמסר בה כי במהלך העבודה היא חשה שלא בטוב, והתמוטטה. "למקום הוזעק אמבולנס וטיפול נמרץ על מנת לתת לה טיפול ראשוני אך ללא הצלחה לצערנו", נמסר. עוד נמסר בהודעה, כי הגננת התמוטטה שלא לעיני הילדים.  "הילדים בטוחים בתוך הגנים ולא צפו בהמולה. משרד החינוך בקשר עם הצוות החינוכי על מנת לשלוח סיוע רגשי לפי הצורך". למקום הוזעקו גם בני משפחה של הגננת ונמסרה להם ההודעה.

לפני יומיים תושב אשקלון שהיה באסיפת הורים של ילדו, בבית הספר התיכוני הנרי רונסון, יצא ממנה והתמוטט. הצוות החינוכי של בית הספר והורים שהיו במקום, ניסו לבצע פעולות החייאה עד להגעת כונני מד"א, ואלה המשיכו בפעולות, אך נאלצו לקבוע את מותו.

Let's block ads! (Why?)



2019-09-11 10:35:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkxMjI10gEA?oc=5
52781581609422

Bagikan Berita Ini

0 Response to "אשקלון: גננת התמוטטה ומתה לעיני הילדים - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.