Search

הכי קרוב לאיירון מן: נחשפו אמצעים ישראלים חדשים - ישראל היום

הכי קרוב לאיירון מן: נחשפו אמצעים ישראלים חדשים - ישראל היום

חברת אלביט מערכות חשפה היום (רביעי) ארבעה מכשירים לבישים חדשים עבור לוחמים ומפקדים, הן בכוחות מיוחדים והן בכלל יחידות החי"ר. הטכנולוגיות החדשות, מספרים בחברה הישראלית, משפרת את הממשק שלהם עם יישומי שליטה ובקרה (שו"ב), עם לוחמים אחרים ועם סנסורים חיצוניים, ומשדרגים באופן ניכר את הקטלניות והשרידות של הלוחם. סט האמצעים החדש, מרחיב את חליפת הלוחם הדיגיטלי של החברה, שמכונה "DOMINATOR".

צילום: אלביט מערכות

משקפיים בליסטיות בשם "SmartEye" שנחשפו בביתן החברה בתערוכת DSEI שנערכת בימים אלו בלונדון, מספקות למפקד תצוגת שליטה ובקרה בעלת אוריינטציה מרחבית. המשקפיים, מספרים באלביט, מספקות למשתמשים מודעות מצבית מידית באמצעות הקרנת סמנים במציאות רבודה על המשקף ויכולת תמונת מצב בזמן אמת. הטכנולוגיה מתממשקת עם מספר רב של מקורות למידע חזותי בעת לחימה לרבות כוונות נשק, מל"טים ומידע חזותי המוזרם מיחידות סיור.  

טכנולוגיה לבישה נוספת שנחשפה היא "Smart WristView", אמצעי תצוגת שליטה ובקרה שנצמד לזרוע ומאפשר ללוחם שנמצא בלחימה להעיף מבט מהיר במידע מבצעי מבלי לשנות את אחיזתו בנשק. בנוסף הוצגה מערכת בשם "SmartNVG", תוסף עבור אמצעי ראיית לילה שמציג סמני מציאות רבודה של מידע מבצעי ונתוני ניווט. 

צילום: אלביט מערכות

מערכת רביעית שהוצגה היא "SmartSight", תוסף שליטה ובקרה עבור מרבית כוונות היום והלילה שקיימות במגוון הנשקים הקלים. המערכת מקרינה סמני מציאות רבודה, ונתונים של מד-טווח לייזר ומצפן על גבי כוונת הנשק של הלוחם, ובכך משפרת בצורה משמעותית את יכולות הרכשת המטרות, המודעות המצבית והאפקטיביות שלו. 

Let's block ads! (Why?)



2019-09-11 09:03:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNjkxMTg10gEA?oc=5
52781580136240

Bagikan Berita Ini

0 Response to "הכי קרוב לאיירון מן: נחשפו אמצעים ישראלים חדשים - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.