Rīgas tūrisma attīstības birojs (RTAB) starptautiskas Rīgas atpazīstamības veicināšanai bieži vien uz pilsētu aicinājis ārzemju blogerus, vlogerus un influencerus, apmaksājot viņu nakšņošanu un restorānu apmeklējumus, intervijā aģentūrai LETA pastāstīja Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) vadītājs Guntars Grīnvalds.
Viņš skaidroja, ka šādu apmeklētāju šogad bijis ap 100 no dažādām valstīm un kontinentiem. "Manuprāt, tas ir labs veids, kā popularizēt Rīgu kā galamērķi," skaidroja Grīnvalds, piebilstot, ka lielākoties RTAB uzrunā tie influenceri, kas ir dzirdējuši par Rīgu. Visbiežāk uz Rīgu dodas influenceri no Vācijas, Čehijas, Nīderlandes, Skandināvijas un Krievijas.
Runājot par influenceru bezmaksas uzturēšanos Rīgā, Grīnvalds sacīja: "Tāda ir prakse. Viņi jau neizvēlas biznesa klasi vai ekstra klases viesnīcas. Izmaksas pret ieguvumu, rēķinot pret viņu sekotāju skaitu, nav nemaz tik lielas."
Jautāts, cik izmaksā viens influenceris, RTAB vadītājs sacīja, ka patlaban izstrādes stadijā ir "cenrādis". "Tas atkarīgs no tā, cik attiecīgajai personai ir sekotāju, cik publikāciju, kāda auditorijas sasniedzamība, auditorijas iesaiste utt. Kritēriji ir ļoti dažādi, un no tā, cik viņš savāc punktus, ir atkarīgs mūsu lēmums. Piemēram, vieniem apmaksājam tikai naktsmītni, citiem arī maltītes. Savā ziņā, jo nozīmīgāka ir šī persona, jo uz lielāku atbalstu var pretendēt. Tas ir 21.gadsimta informācijas kanāls, caur kuru nodot savu vēstījumu," viņš atklāja.
Vienlaikus viņš piebilda, ka šogad Rīgā gaidāmais pasākums "Women in Travel". Tajā piedalīsies 250 – 300 blogeres un influenceres no Eiropas un ASV. "Ticu, ka šis pasākums tiks pietiekami labi atspoguļots," viņš uzsvēra.
RTAB vadītājs norādīja, ka šo pasākumu RTAB apmaksās daļēji, savukārt pārējo atbalstu sniegs Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra un citi atbalstītāji. "Mēs redzam, ka līdz ar to varam Rīgas vārdu izskandināt plaši pasaulē," sacīja Grīnvalds.
RTAB dibināts 2009.gada oktobra beigās. Tā dibinātāji ir Rīgas dome (70%), Latvijas nacionālā aviosabiedrība "airBaltic" (10%), Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (10%) un Latvijas Tūrisma aģentu asociācija (10%). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs. Birojs par savas darbības un radītā Rīgas zīmola vadmotīvu izvirzījis principu "Labi rīdziniekam – labi tūristam".
https://www.delfi.lv/bizness/biznesa_vide/rigas-atpazistamibas-veicinasanai-biezi-vien-uz-pilsetu-aicinati-arzemju-influenceri-apmaksajot-vinu-uzturesanos.d?id=51481083
2019-09-22 11:08:00Z
52781136115058
Bagikan Berita Ini
0 Response to "Rīgas atpazīstamības veicināšanai bieži vien uz pilsētu aicināti ārzemju influenceri, apmaksājot viņu uzturēšanos - DELFI.lv"
Post a Comment