Search

מגפת הקורונה: משרד הבריאות הרחיב את ההנחיות לחוזרים ממדינות נוספות מהמזרח - ישראל היום

מגפת הקורונה: משרד הבריאות הרחיב את ההנחיות לחוזרים ממדינות נוספות מהמזרח - ישראל היום

משרד הבריאות החליט היום (שישי) להרחיב את הגדרת המקרה של חשד לנגיף הקורונה, לצורך ביצוע בדיקת מעבדה לחוזרים ממדינות נוספות, לבד מסין. על פי ההנחיה החדשה, גם רבים שחזרו מהונג קונג, תאילנד, יפן, סינגפור, דרום קוריאה או מקאו, יידרשו להימנע ממגע עם הסובבים ולגשת למרפאה או לבית החולים.

1.    אדם ששהה במגע הדוק עם חולה מאומת.

2.    אדם ששהה ב-14 יום שקדמו להופעת התסמינים הבאים - חום מעל 38 מעלות, שיעול, קושי בנשימה או תסמין נשימתי אחר - באחת מהמדינות הבאות: סין, הונג קונג, תאילנד, יפן, סינגפור, דרום קוריאה או מקאו.

במשרד הבריאות הבהירו שעל אנשים שאצלם הופיעו אחד או יותר מתסמינים הבאים לגשת למרפאה או לבית חולים, תוך כיסוי האף והפה במסכה או בבד והימנעות ממגע עם הסובבים, להימנע מנסיעה בתחבורה ציבורית ולהתנהג בהתאם להוראות המפורטות באתר המשרד. 

ממשרד הבריאות נמסר: "המשרד רואה בציבור שותף מרכזי לפעילויות שלנו למניעת התפרצות המחלה, ורק יחד כולנו נוכל להתמודד עמה".

אתמול נמסר ממשרד החוץ כי לא פורסמה אזהרת נסיעה לתאילנד על רקע התפשטות הנגיף. "משרד החוץ עוקב אחרי המידע המגיע מתאילנד", נאמר בהודעה, "וממדינות נוספות בדרום מזרח אסיה, ואחרי הנתונים של הגופים העוסקים בנושא כגון ארגון הבריאות העולמי. אנו מקיימים הערכת מצב יומית בנושא".

בתוך כך עלה מניין הנדבקים במגפה ל-31,472 בני אדם. מספר המתים כתוצאה מהנגיף עלה ל-638. מספר המחלימים ששוחררו מבתי החולים עומד כעת על 1,574. 
אתמול הודו הרשויות בסין לראשונה, כי הרופא ד"ר לי וונליאנג, אחד משמונת הרופאים הראשונים שאבחנו את נגיף הקורונה, הלך לעולמו לאחר שהוא עצמו נדבק בנגיף. וונליאנג, שחשף את התפשטות המחלה למרות התנגדות המשטר, ואף נענש על כך, מת בעיר ווהאן, שנמצאת במוקד התפשטות המחלה, וסיפורו האישי נגע ללב האומה הסינית כולה. 

 

Let's block ads! (Why?)



2020-02-07 13:10:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMxNjY10gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMxNjY10gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "מגפת הקורונה: משרד הבריאות הרחיב את ההנחיות לחוזרים ממדינות נוספות מהמזרח - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.