Search

נתניהו נגד כחול לבן: "ראוי לפרסם את כל הקלטות אשכנזי-מנדלבליט" - ישראל היום

נתניהו נגד כחול לבן: "ראוי לפרסם את כל הקלטות אשכנזי-מנדלבליט" - ישראל היום

סערת הקלטות אשכנזי-מנדלבליט: ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (שלישי) לטענת שר הביטחון לשעבר מכחול לבן, ח"כ משה יעלון, כי "אפשר לנחש למי יש עניין לפגוע באשכנזי וביועמ"ש - נתניהו מנסה להסיט את תשומת הלב מכתב האישום שלו".

בראיון לאמיר אבגי בגל"צ אמר נתניהו: "איזו גאונות מצד בוגי יעלון שמבין שאני מפעיל את רביב דרוקר וברוך קרא, אפשר למות מצחוק, נו באמת. אין לי מהלכים בערוץ 13 ובשום ערוץ תקשורת. אשכנזי צריך להסביר לציבור את מה שהוא עשה. אני לא מבין איך יכול להיות שאירוע כזה שהיה לפני עשר שנים, איך דבר כזה, ששם יש כנראה שיבוש חקירה, העלמת מסמך, הטיית רשויות - הדבר הזה עומד בשקט. מה יש שם להסתיר?

"אם לא נפל רבב במעשיו של אשכנזי, יואילו לפרסם עכשיו את הכל". בנוסף הדגיש נתניהו: "קורא לכחול לבן: ראוי לפרסם את כל הקלטות אשכנזי-מנדלבליט. הציבור רשאי לקבל את הכל. וזה נכון ביחס לכולם. לכל מי שמוקלט שם. צריך להסיר את צווי איסור הפרסום לפני הבחירות".

ארכיון: דיון בוועדה בכנסת על פרשת הרפז // צילום: ערוץ הכנסת

בתוך כך, ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, אהוד ברק, תקף היום בחריפות את הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, וטען כי ידע על זיוף מסמכים בפרשת הרפז ושיקר למטכ"ל ולציבור. 

כזכור, בהקלטות שהושמעו לראשונה בחדשות 13 נחשף בתחילת השבוע כי רב אלוף במיל', ח"כ גבי אשכנזי, המתין במשך חמישה ימים עד שהתוודה בפני היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, יהודה ויינשטיין, כי המסמך המזויף בפרשת הרפז נמצא ברשותו. בהקלטות מתועד אשכנזי בשיחות שניהל עם מי שהיה אז הפרקליט הצבאי הראשי, אביחי מנדלבליט, המשמש כיום כיועץ המשפטי לממשלה. 

Let's block ads! (Why?)



2020-02-18 11:35:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM0NTk50gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM0NTk50gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "נתניהו נגד כחול לבן: "ראוי לפרסם את כל הקלטות אשכנזי-מנדלבליט" - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.