Search

"התבטאות אומללה": ח"כ יועז הנדל מותקף מכל הכיוונים - ישראל היום

"התבטאות אומללה": ח"כ יועז הנדל מותקף מכל הכיוונים - ישראל היום

הציטוט הספק גזעני של חבר הכנסת יועז הנדל (כחול לבן) ממשיך גם היום (שבת)  לעורר סערה. התגובה החריפה ביותר הגיעה דווקא מחברו למפלגה של הנדל, חבר הכנסת עופר שלח, שנשא דברים באירוע "שבתרבות" והגיב על הסוגייה: "דבריו של יועז הנדל הם התבטאות אומללה, שטוב היה לולא נאמרה ואינה משקפת בדבר את רוחה של כחול לבן".

הנדל זכה לביקורת גם מהצד השמאלי יותר של המפה הפוליטית. "בעוד אנחנו עובדים עבור ממשלת שמאל בראשות גנץ, יש בכחול לבן סוסים טרויאנים שהמטרה שלהם היא למנוע ממשלה כזו", אמרה חברת הכנסת תמר זנדברג והוסיפה כי "את הקולות הגזענים של הנדל שמענו השבוע, האנשים האלה מנסים למנוע את חילופי השלטון בישראל".

ח"כ איימן עודה (הרשימה המשותפת) לא חסך את ביקורתו מהנדל: "אם יש משהו שמפריך את תיאוריות העליונות האירופאית של הנדל, זה הבורות וחוסר תרבות שהוא הפגין בראיון ב'הארץ'", צייץ אודה. "תמיד אעדיף את העוד של קסבג׳י על הקונצרטים של וגנר, ואני גם יכול להעביר לחצוף הזה שיעורים על באך".

תמר זנדברג מגיבה לדברי ח"כ יועז הנדל

כזכור, בראיון שפורסם אמש בעיתון "הארץ" אמר הנדל: "הגיעו לפה אנשים מכל מיני מדינות, חלקם הגיעו עם מנטליות של קונצרט וחלקם הגיעו עם מנטליות של דרבוקות".

בליכוד תקפו בתגובה לציטוט את הנדל. "יועז הנדל הוא גרבוז של 2020", פורסם בעמוד הטוויטר של המפלגה. "הוא מתייחס למצביעי הליכוד כ'מנטליות של דרבוקות'. זה היחס שלו לאנשים שחזרו הביתה, לארץ ישראל, עם תרבות עשירה ומפוארת. שיתבייש!".

הנדל עצמו מיהר לצייץ, וטען שדבריו לא הובנו כהלכה: "יש בישראל אלף צבעים וגוונים, טוב שכך. בסוף החזון הוא עם אחד ולא חלוקה לעדות. יום אחד זה יקרה. אני מאמין בזה. חבל שיש מי שרוצה לפלג אותנו לצרכי קמפיין. אגב (אני) מתחבר יותר לדרבוקות פחות למוזיקה קלאסית. שבת שלום".

Let's block ads! (Why?)



2020-02-08 11:50:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMxNzEx0gEA?oc=5
52781804928923

Bagikan Berita Ini

0 Response to ""התבטאות אומללה": ח"כ יועז הנדל מותקף מכל הכיוונים - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.