Search

המקצוע החדש של אלאור אזריה - ישראל היום

המקצוע החדש של אלאור אזריה - ישראל היום

עתיד מתוק: אחרי שריצה את עונשו, אלאור אזריה הוסמך להיות קונדיטור.

ארבע שנים לאחר פרוץ פרשת אלאור אזריה שהסעירה את המדינה, החייל שקיבל את הכינוי "החייל היורה" סיים לימודי קונדיטוריה ב"בישולים - בית הספר הגבוה לקולינריה" בתל אביב, במגמה ללימודי פטיסרי.

"חיים שלי אין לי דרך להסביר כמה אני גאה על הדרך שעברת", כתבה בת זוגו, בצירוף ההאשטאג #חברשליקונדיטורבינלאומי ואימוג'י עם לבבות בעיניים. "אני מעריצה אותך על ההתמדה שלך. אני גאה בך על שלא ויתרת".

חברים פרסמו אף הם סטטוסים מרגשים וסלפיז עם אלאור המרוגש.

צילום מסך, מתוך הפייסבוק
צילום מסך, מתוך הפייסבוק

• הכל על "האח הגדול"

 

• מיוחד: "2020 בסיפורים"

 

• אוהד שרגאי: "הכל מוטה בטלוויזיה"

 

• בריטניה: מנחת הריאליטי התאבדה

 

• מתה כוכבת "סקס והעיר הגדולה"

 

• נישואי הסלבס הקצרים בהיסטוריה

Let's block ads! (Why?)



2020-02-19 08:40:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM0ODQ30gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM0ODQ30gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "המקצוע החדש של אלאור אזריה - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.